zondag 30 november 2014

RECEPT: Bruine bol met ragout

Ik vind ragout heel lekker en laatst kwam ik dit recept tegen om ragout eens op een andere manier te eten! En het is super snel en makkelijk, dus ideaal voor de zondag. Met wat groenten erbij is dit prima als avondeten. 



Ingrediƫnten voor 2 personen:

- 2 grote bruine bollen
- 1 blikje ragout (ik heb kippenragout gebruikt)
- peper

Bereiding:

1. Verwarm de oven voor op 220 graden. Snij een kapje van de bruine bollen af, zo hoog mogelijk. Hol vervolgens de bol uit. Zet de bollen en de kapjes in de oven voor ongeveer 5 minuten. 


2. Verwarm ondertussen de ragout in een pannetje. Als alles klaar is, schep je de ragout in de bol. Strooi er wat peper overheen. Eet smakelijk! 


Ik geloof dat dit wel mijn kortste en makkelijkste recept tot nu toe is ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten